سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ولایت زنده ایم
 
قالب وبلاگ

منبع..طلایه داران فجر 

 

چند ماه پیش وقتی آقای فرج الله سلحشور دست به افشاگری علیه سینما و بازیگران زن آن زد این مجلات و سایت های زرد و بازیگران معلوم الحال بودند که دست به فرا فکنی زدند و با صدور بیانیه های رنگارنگ ، درس اخلاق گذاشتن و با پوشش رسانه ای آن از سوی برنامه هفت (با دعوت از بازیگران زن مثل مهناز افشار )شروع به مظلوم نمایی و حمله به آقای سلحشور کردند.

اما کجایند خانم های پاکدامنی چون تهمینه میلانی ، مهناز افشار ، پگاه آهنگرانی ، مریلا زارعی ، باران کوثری ، نیوشا ضیغمی ، هانیه توسلی و...که این بار برای حفظ شرف و حرمت خودشان علیه هم کیششان بیانیه صادر کنند .

آیا کار گلشیفته از کار آقای سلحشور زشت تر نبود ، آیا به حیا و پاکدامنی شما ضربه نخورد ، آیا به غرور و غیرت شما بر نخورد ، آیا آبروی هنر هفتم شما نرفت ، آیا آبروی سینما ی ایران زیر سوال نرفت و هزاران آیای دیگر که در خانه اگر کس است یک حرف بس است .

خانم های پاکدامن به نظر شما آیا کار این خانم زشت بود یا نه ؟ به نظر من که اگر زشت بود خب حتما شماها واکنشی نشان می دادید چون قبلا هم چنین عکس العملهایی از جانب شما دیدیم و اگر هم نبود که به نظر هم همینطور است پس نباید به افشاگری جناب سلحشور خرده می گرفتید چون ایشان واقیعت را گفته بودند.

امثال شماها قبلا با اعمال و گفتارتان این را ثابت کردید برای مثال : خانم معتمد آریا باید یادشان باشد که در آلمان کشف حجاب کردند و یا در اظهار نظری گفته بودند که من از سینمای ایران خوشم نمی آید چون روابط جنسیش کم است و یا خانم تهمینه میلانی که در برنامه زنده هفت فرمودند که مردم ایران به دلیل عدم برخورداری از روابط جنسی عقده ای هستند و یا خانم لیلا حاتمی که چندی پیش گفتند که من از دیدن صحنه های خصوصی افراد در جامعه اسلامی لذت می برم و یا شرکت با وضع آنچنانی در جشنواره های خارجی که بویی از عفت و پاکدامنی در آن نیست

                             

                           

                                              

 

 

باید گفت که گلشیفته نمونه ای از تفکر حاکم بر سینمای ایران است و این غده ی سرطانی این بار خود را این چنین نمایان کرده است .

اما چرا همه سکوت کرده اند ؟، با این اوصاف که نباید انتظاری از سینما و سینما گران داشت و لی آیا مجلس ،صداو سیما ، وزارت ارشاد و نهاد های فرهنگی هم باید سکوت کنند . پس غیرت دینی کجا رفت.

                                         باز نشر در رجانیوز و جام نیوز و ازاد نگار

 

 


[ جمعه 90/11/7 ] [ 10:45 عصر ] [ فارا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

پیر ما گفت که جنگ است قلم بردارید...
موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 55662